Detaglii di u prucessu di a tomba di granitu

U granitu hè pigliatu da a cantera cù una varietà di arnesi è persunale.Spessu questi blocchi sò grandi quant'è 3500X1500X1350mm, hè di circa 35Tons, è certi blocchi più grande puderanu esse più di 85 tunnellate.

imagine 1

U granitu hè tagliatu da u "lettu" di a cantera cù una macchina piercing jet chì pruduce una fiamma chì brusgia à circa 3000 gradi Fahrenheit.Sta fiamma d'alta velocità, creata da l'ossigenu ardente è di l'oliu di carburante, hè diretta à u granitu da esse eliminatu, pruvucannu una azzione cuntinuu di squame.Quandu a bocca di fiamme hè mossa in su è in giù, un canale hè creatu intornu à grandi sezioni in a cantera.

In certi cantera, sò usati seghe di filu di diamante.Un loop longu di un picculu cable d'acciaio, impregnatu cù segmenti di diamanti industriali, taglia e sezioni libere da u lettu di a cantera.Dopu chì una sezione hè stata completamente segata o canalizata da u bruciatore, hè siparata da u fondu da splusivi.

imagine 2

In listessu modu, quandu si usanu trapani d'alta velocità, e fila di buchi perforati sò carchi di splusivi.I splusivi sò detonati per liberà e rùbbriche di granitu da tutti i lati è in u fondu.

I grandi seccioni sò poi divisi in dimensioni operabili cuncendo.In questu prucessu, i cunei d'acciaio sò guidati manualmente in i buchi precedentemente perforati longu a linea desiderata di clivage.E rùbbriche sò prontamente sfurzate è incruciate in blocchi rettangulari.Grandi gru, o derricks, elevanu questi blocchi finu à u rim di a cava.I requisiti per u granitu monumentale sò esigenti, è solu circa 50 per centu di u granitu sguassatu da e cantera si trova in i monumenti finiti.

imagine 3

I blocchi sò spediti à a nostra pianta in a Jinglei Stone Material Factory & Yuanquan Stones Granite Company induve grandi seghe di diamante, alcune cù lame finu à 11 piedi di diametru, tagliate à traversu u bloccu russu di granitu.

À Jinglei Stone Material Factory & Yuanquan Stones Granite Company cuminciamu a finitura di u vostru munimentu

Una volta chì i blocchi sò spediti, sò segati in lastre, seghe più chjuche ponu esse usate per definisce ulteriormente a so dimensione è a forma.Allora lastre Tagliate taglie giuste per lastre di granitu in dimensioni necessarie per i monumenti è i marcatori.

imagine 4

Seghe di filu di diamante offrenu flessibilità in a furmazione di u granitu è ​​sò qualchì volta aduprate per tagliate e lastre in forme inusual.certi formi pudianu ancu esse fattu da Handworkers.

Grandi mulini di lucidatura utilizanu una varietà di pads grinding and buffing è abrasivi chì sò appiicati sistematicamente per creà un finitu cum'è specchiu.

I sabbiatori è altri artigiani di petra utilizanu martelli, scalpelli in punta di carburu affilati, arnesi pneumatici è equipaghji di sabbiatura per scolpisce, forma è definisce ulteriormente ogni munumentu individuale.

Dopu chì u granitu hè finitu, hè carricatu nantu à i nostri camioni è consegnatu direttamente à a vostra porta, cù u serviziu fasted è i migliori prezzi chì ponu esse pruposti.


Tempu di Postu: 05-Jan-2021